ד"ר תמר שק

מדריך

מדריכת טיולים ד

קצת על ד"ר תמר שק

ד"ר תמר שק מדריכת טיולים מזה שנים רבות במקומות שונים בעולם תוך שילוב עם טיולים אישיים ללימוד מקומות חדשים . עיקר המסלולים הינם טרקים ביעדים שונים בעולם. מדריכת טיולים באיסלנד מזה 20 שנה לא יכולה להפרד מהאי המיוחד הזה שמשרה על כל מי שנמצא בו, אפילו לפרק זמן קצר, חוויה פיזית ונפשית מיוחדת. חייתה בסיני כ 5 שנים בבית ספר שדה "צוקי דוד" והתקשרה למדבר ולבני המקום תוך הכרות מעמיקה של השטח בעיקר בתחומי גיאולוגיה בוטניקה. נושא הדוקטורט שלה הוא בתחום האקולוגיה. אוהבת חופש ומרחב ומנסה דרך טיולים רגליים להעביר את חווית המקום בו מטיילים. עוסקת ומפתחת כיוונים שונים בתחום החינוך בארגונים שונים כגון מכון ברנקו וייס לפיתוח החשיבה ו"ערי חינוך" ועוד.

שייט במערב גרינלנד בהדרכת מדריכת טיולים ד"ר תמר שק >>

מטייל בא לטייל במקום חדש לראות דברים חדשים. טייל - מגיע לשיווי משקל עם הסביבה החדשה אליה הוא נקלע. מקבל את מה שקורה, ללא תכנון, וזורם עם זה כחלק מהארץ החדשה

טיולים

המלצות

המלצה על המדריכה ד"ר תמר שק / מאת
ori-shefi-simian-tamar-shak
המלצה על המדריכה תמר שק / מאת
moti-shalev-iceland-tamar-shak-1 moti-shalev-iceland-tamar-shak-2
המלצה על המדריכה ד"ר תמר שק / מאת יהודית ריין
מקצוענית, מעניינת מאד, בעלת ידע עצום וסוחפת באהבתה לאיסלנד ואנשיה. רגישה למטיילים אך אסרטיבית כשצריך. סבלנות לכל קושיות המטיילים. גורמת לכך שכולם יבינו – מדברת בגובה העיניים.
המלצה על המדריכה ד"ר תמר שק / מאת רוחי ואלכס
כל מילה בסלע או יותר נכון בסלעי הד ובמשושי בזלת.
זו הפעם הראשונה שיצאנו לטיול מאורגן וכנראה שהתחלנו עם המיטב - מדריכה מדהימה אנושית שופעת ידע ואהבה לאיסלנד. נהג מדהים אדיב וחם שנהג בצורה בטוחה והתנהג כאחד מאתנו. ארץ שהפכה ממש קסומה בזכות כל מה שבה וההדרכה המעמיקה ומשתתפי הטיול מגיל מצוות עד גבורות שהשתתפו עמנו בחוויה המדהימה.
ישר כח לכל מי שתכנן והעביר לנו את הטיול המהנה. אנחנו אמנם חזרה בארצנו אבל הלב עדיין שם באיסלנד.
שתהיה לכולנו שנה טובה, שנת בריאות, אושר והצלחה.
המלצה על המדריכה ד"ר תמר שק / מאת דלית שדה