ספינת מגה יאכטה Pegasus

מגה יאכטה Pegasus

מגה יאכטה אלגנטית

מידע כללי

ההפלגה בכלי שייט קטן מאפשרת להגיע לכל המקומות המעניינים ביותר באיי סיישל, אליהם לא ניתן להגיע בכלי שייט גדול יותר. נבקר במאהה (Mahe), פרלין (Praslin), לה דיג (La Digue) אי הציפורים ואיים רבים אחרים, שרק באמצעות היאכטה שלנו ניתן להגיע אליהם. פגסוס הושקה ב- 1990 ושופצה ב-1997. הנוף מהסיפון מרהיב ביופיו לאיי סיישל ולים. הספינה כוללת 21 תאים פרטיים, מרווחים, מאובזרים וממוזגים עם שירותים ומקלחת פרטיים.
ספינת מגה יאכטה Pegasus

נתונים טכניים

מפרט

אורך: 45 מ'.
מהירות מירבית: 10 קשר.
צוות: 16.
נוסעים 44.
תאים: 21.

שרותים

טרקלין פנימי וחיצוני.
בר בסיפון העליון.
מסעדה גדולה ומרווחת בסיפון העליון, עם חלונות גדולים ונוף מרהיב לים.
מתחם שיזוף בסיפון השמש.
ספרייה.
מיני ספא הממוקם בסיפון התחתון.
אזור נרחב בירכתי הספינה המאפשר כניסה ויציאה נוחה לים.

סוגי החדרים

תא מקטגוריה C

תא זוגי בגודל של כ-12 מ"ר, עם חלון בסיפון העליון (Sun Deck).
החלון לא ניתן לפתיחה מסיבות בטיחותיות. שתי מיטות יחיד, טלוויזיה, שירותים ומקלחת צמודים, מייבש שיער, מזגן אישי בכל תא וכספת.

תא מקטגוריה B

תא זוגי בגודל של כ-12-15 מ"ר, עם חלון בסיפון האמצעי (Main Deck) או בסיפון השמש (Sun Deck). החלון לא ניתן לפתיחה מסיבות בטיחותיות. שתי מיטות יחיד, טלוויזיה, שירותים ומקלחת צמודים, מייבש שיער, מזגן אישי בכל תא וכספת.

תא מקטגוריה A

תא זוגי בגודל של כ-16 מ"ר עם חלון בסיפון האמצעי (Main Deck) או בסיפון העליון (Upper Deck). החלון לא ניתן לפתיחה מסיבות בטיחותיות. שתי מיטות יחיד או מיטה זוגית, טלוויזיה, שירותים ומקלחת צמודים, מייבש שיער, מזגן אישי בכל תא וכספת.

תא מקטגוריה P

תא המיועד לשלושה בגודל של כ-19 מ"ר עם חלון בסיפון האמצעי (Main Deck). החלון לא ניתן לפתיחה מסיבות בטיחותיות.  מיטה זוגית ומיטת ספה נוספת, טלוויזיה, שירותים ומקלחת צמודים, מייבש שיער, מזגן אישי בכל תא וכספת.

תוכניות מתאר

מגה יאכטה Pegasus

מגה יאכטה אלגנטית