טיול בפורטו ריקו ושייט באיים הקריביים

טיולי שייט בקבוצות

מסע ייחודי המתחיל בטיול מקיף בפורטו ריקו וממשיך בשייט מפנק אל האיים הקאריביים הלא מתויירים, איים ששמרו על נופיהם ועל בתוליותם | 14 יום

מסע ייחודי המתחיל בטיול מקיף בפורטו ריקו וממשיך בשייט מפנק אל האיים הקריביים הלא מתוירים, איים ששמרו על נופיהם ועל בתוליותם. בטיול אחד נבקר בפורטו ריקו, הנמנה על האיים האנטילים הגדולים ונשייט בין האיים האנטילים הקטנים. פורטו ריקו היא עיר מודרנית ותוססת המשלבת אפשרויות נופש בחופים קריביים מעוטרי חול לבן, יחד עם תרבות עשירה ואתרים היסטוריים מרשימים בהם נבקר.

בשייט הרפתקאות מפנק נחווה את קשת האיים האנטילים בדרום מזרח הים הקאריבי, נפגוש בתרבות המקומית הצבעונית והייחודית, תולדה של עבדים אפריקנים, אינדיאנים קריביים, ומתיישבים אנגלים וצרפתים. נצא לסיורים בכל אי בו נעגון במהלך השייט, באיים בארבאדוס, סט. לושה, אנטיגואה, סט. קיטס וסט. תומס. כל אלו שוכנים באזור המשווני מציעים נופים טרופיים ירוקים שופעי מים, עמקים חקלאיים פוריים וגידולי קנה סוכר וטבק, הרי געש גבוהים וחופי ים עם חול שחור ולבן, דקלי קוקוס, וים הלוחך אותם מכל עבר.

טיול חוויתי ייחודי המאפשר לנו לחזות בנופי האיים, צבי ים ושוניות אלמוגים, לבקר בחיי היום יום, להתחבר לתרבות ולהיסטוריה של כל אי: אינדיאנים קאריבים, צאצאי העבדים, בוני ספינות ולהנות מטבע בתולי יפייפה.

מסלול הטיול

ימים 1-2

תל אביב- ניו יורק- סאן חואן, פורטו ריקו

בשעות הלילה נמריא לניו יורק. מניו יורק נטוס לסאן חואן, פורטו ריקו, בה ננחת בשעות הצהריים של יום 2 וניסע למלון שלנו.

ימים 3-7

פורטו ריקו וסביבתה

את הימים הקרובים נקדיש לחקור את האי פורטו ריקו.

נבקר ביער הגשם הקריבי הלאומי (Caribbean National Forest), הידוע בכינויו "אל יונקו"  (El Yunque) אחד מיערות הגשם המתוחזקים והעבירים ביותר בעולם, הנמצא בחלק המזרחי של פורטו ריקו. זהו יער הגשם הטרופי היחידי השייך לארה"ב.

מערכת היער, הכוללת מפלים, מסלולי הליכה ונופים פנוראמיים, היא "ארץ פלאות" לכל חובב טבע, ותחת חופת העצים שביער נגלה מערכת אקולוגית ייחודית המקסימה את המבקרים בה מזה מאות שנים ואת הסיבות למועמדותו של היער כאחד משבעת פלאי עולם הטבע.

כמו כן, נצא לסיור בעיר פונס (Ponce) הממוקמת במרכז החוף הדרומי של האי, היא העיר השנייה בגודלה בפורטו ריקו. הודות ליופייה הייחודי, זכתה העיר לכינוי "פנינת הדרום". פונס, נוסדה בשנת 1662 ופרחה במאה ה-19הודות ליצוא של סוכר ורום. בפונס הושקעו בשיפוץ ושימור המבנים ההיסטוריים ויותר מ-600 מתוך אלף המבנים ההיסטוריים בעיר שופצו, מה שהופך אותה לגן עדן לחובבי ארכיטקטורה. בעיר כיכרות וכנסיות רבות. במרכז העיר כיכר בשם "כיכר העונג" (Plaza Las Delicias), השופעת מזרקות ועצים. עגלות רתומות לסוסים ופנסי גז המאירים את הרחובות מוסיפים לקסמה של העיר.

נבקר בטירת סראייס (Seralles), במוזיאון האמנות, בכיכרות ובבתי האחוזות המפוארים של העיר. במרכז העיר כנסיה מהמאה ה-17 בסגנון ספרדי-קריאולי (Catedral De La Guadalupe), מאחורי הכנסיה נמצא בניין "פארקה דה בומבאס" (“Parque de Bombas”)- הנחשב למבנה המפורסם ביותר בעיר והוא פתוח ובו תחנת כיבוי אש המחופה בצבעים אדום ושחור.

כמו כן נחקור את התרבות האפרו-קריבית בפורטו ריקו. נבקר בעיירה לויזה (Loíza) ונתרשם מהמסורת, הצבעים, המקצבים והטעמים.  נבקר בחנויות מקומיות בהן נוכל לראות את האמנות המקומית ואף נלמד את צעדי ריקוד הבומבה, הריקוד המסורתי בעל שש עשרה מקצבים שונים, שמקורו בעבדים אפריקאים מהמאה ה -17.

עוד נבקר בעיירת החוף פיונונס (Piñones), אשר היא יחד עם העיירה לויזה, תספר לנו את הסיפור הפורטו ריקני ותשקף לנו את העושר של התרבות והמסורות האפרו-ספרדיות של האי. זהו ביתם של משפחות צנועות רבות המתפרנסות ממכירת אוכל מקומי טיפוסי מקיוסקים לאורך החוף. המסורות שלהם בנות יותר מכ – 400 שנה.

יום 7

סן חואן ההיסטורית

היום נסייר בסאן חואן, בירת פורטו ריקו, המהווה הבירה הפיננסית של המדינה ומרכזה התעשייתי והפוליטי.

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בסאן חואן העתיקה וההיסטורית, המהווה אתר חובה בביקור בפורטו ריקו.

התחנה הראשונה בסיורנו תהיה סיור במוזיאון "האמריקות" (Museum of the Americas) השוכן בקווארטל דה באיאחה (Cuartel de Ballajá), בסיס לשעבר של צבא ספרד שנבנה במאה ה-19. במוזיאון נצפה באמנות עממית מסורתית מאמריקה הצפונית, המרכזית והדרומית ומהקריביים, לרבות גילופי עץ ומוצגים של האינדיאנים בני הטאינו (Taino).

בהמשך נחצה בנסיעה את חומת העיר המסיבית ואת בניין הקפיטול בדרכנו לטירת סן קריסטובל (San Cristobal) בת 500 השנים המקיפה את האתרים ההיסטוריים. נבקר במצודה שבטירה ונלמד ממומחים על עברה. נשאיר זמן פנוי בסיום הסיור לצורך קניית מזכרות בחנויות המקומיות ובעלי המלאכה הרבות שבעיר העתיקה.

בשעות אחה"צ, ניסע למזח לשם עלייה על אניית הנופש המפנקת CELEBRITY SUMMIT ונצא לשייט מרתק לדרום האיים הקריביים. (ארוחת בוקר כלולה).

במהלך השייט נהנה מפנסיון מלא, הופעות ושלל האטרקציות המוצעות על אניית הפאר שלנו ובכל מקום בו האנייה תעגון נצא לסיור מודרך וקסום אשר אורגן במיוחד למטיילנו.

יום 7

בים

ביום זה נפליג בים ונהנה משלל ההרפתקאות והאטרקציות שמחכות לנו באנייה.

יום 8

בארבאדוס

לאחר ארוחת הבוקר נרד לסיור באי ברבדוס.

ניסע לאורך החוף, ונעבור דרך כל העיירות הציוריות. נעצור בספייסטאון (Speighstown), התחנה הראשונה שלנו. לאחר מכן נחצה את האי בדרכנו לנוף היפהפה ומרהיב העין הנשקף מגבעת צ'רי טרי (Cherry Tree Hill) המתנשאת לגובה של כ-250 מטרים. מכאן נצפה בחלקו המזרחי של ברבדוס ובחלקו הצפוני.

התחנה הבאה בסיורנו תהיה חוף בת שבע (Batsheba beach) היפה, הצמוד לכפר הדייגים בת שבע שבחופו המזרחי של האי. בביקורנו בבת שבע יהפנטו אותנו יופיו הנפלא ונופיו המושלמים.

מחוף בת שבע ניסע לכנסיית סנט ג'ונס (St. John’s Church), הכנסייה העתיקה והמרתקת ביותר בברבדוס. מהכנסייה מתאפשרת תצפית יפה ביותר על החוף המזרחי של ברבדוס ועל חופו הדרומי.
בדרכנו חזרה לחוף הדרומי נעבור באויסטינס (Oistins) ונעצור בקרלייל ביי (Carlisle Bay) לשחייה ולזמן בחוף.

יום 9

סנט לוסיה

לאחר ארוחת הבוקר נרד לסיור בסנט לוסיה. נתחיל את סיורינו בנסיעה בדרך נופית לאורך חופו המערבי של האי. בנסיעה נעבור דרך כפרי הדייגים העתיקים ושובי העין אנס-לה-ראיי (Anse La Raye) וקנאריז (Canaries). בהמשך נגיע לסופרייר (Soufrière), בירתה העתיקה של מדינת האי.

נחזה ביופיים הדרמטי של הרי פיטון (Piton) שפסגתם דמויית חרוט.

במהלך הסיור נבקר באתרים באי ובהם Morne Fortune, בית המושל, מאריגו ביי, מטע בננות, קנאריס ואנס-ה-ראיי, הר פיטון האדיר, הר געש ואף נרחץ בבוץ וולקני.

לסיום, נשאיר זמן לרחצה בחוף היפה והמעוניינים יוכלו לשנרקל.

יום 10

אנטיגואה

לאחר ארוחת הבוקר נרד לסיור כדי לחוות את אנטיגואה דרך עיניו של תושב האי.

במהלך הסיור נבקר בפארקים הלאומיים (Nelson’s Dock Yard, Shirley’s Heights, Look Out, Dowe’s Hill Interpretation Center), נהנה מתצפית על כמה מחופי האי הקסומים והשלווים, נעצור בחוף לרחצה ולמנוחה ונטעם מהאננס השחור והמפורסם של אנטיגואה.

נבקר בגשר השטן (Devil’s Bridge), במטע Betty’s Hope ובאתרים היסטוריים נוספים באי. נהנה מנסיעה ביער הגשם של האי, ונשאיר זמן לקניות מזכרות מקומיות.

יום 11

סט. קיטס

לאחר ארוחת הבוקר נרד לסיור בסנט קיטס. ניסע אל העיר ההיסטורית באסטר, המתגאה במורשת אקלקטית אנגלית-צרפתית ובמיזוג מושלם בין סגנונות  ארכיטקטוניים חדשים ועתיקים. את עיר הבירה הקימו מתיישבים צרפתים ב-1625. נצפה באנדרטת ברקלי (Berkeley) המפוארת, במרכז האזור המכונה "סירקוס" (the Circus), שהוא העתק של כיכר פיקדילי בלונדון, בכיכר העצמאות (כיכר פאל מאל, Pall Mall Square, לשעבר) ששימשה למכירת עבדים.

את סיורנו נמשיך מערבה, לאורך כביש החוף הנופי אל אחוזת רומני (Romney Manor), שהייתה בבעלותו של קפטן סמואל ג'פרסון, הסבא רבא-רבא-רבא של תומאס ג'פרסון, נשיאה השלישי של ארצות הברית.

אחוזת מיינור, השוכנת בינות כ-100 אלף מטרים רבועים של גנים טרופיים שופעים, היא כיום משכנו של קאריבל באטיק (Caribelle Batik), אתר בו בעלי מלאכה מיומנים מייצרים מגוון אריגי באטיק ססגוניים ויוצאי דופן ביופיים. מדי יום נערכות הדגמות של אמנות ייחודית זו. נהנה מהשלווה הנסוכה על הגנים הכוללים גם אוסף גדול של דקלים אקזוטיים ו"עץ גשם אפריקני" (African Samon tree) בן 400 שנה המעיד על תפארתו של הטבע.

נשם נמשיך אל הפארק הלאומי של מצודת ברימסטון היל (Brimstone Hill). פארק זה, הנמנה עם רשימת אתרי המורשת העולמית של ארגון אונסק"ו, היה ידוע בעבר כ"גיבלרטר של איי הודו המערבית". מהמצודה הייחודית, הניצבת על פסגתו של חרוט וולקני בגובה כ-240 מטרים מעל פני הים, נשקפים נופים מרהיבי עין של הרים ועמקים ולצד נופיו של האי השכן הנצפה במרחק. נלך על הביצורים ונראה את המגורים ואת אזורי העבודה של חיילי הצבא הבריטי, שאיישו את המחנה הצבאי לפני שנים רבות כל כך.

בהמשך נפנה בסיורנו מזרחה. בדרך ליעדנו השלישי נחלוף על פני כפרים שובי לב בעתיקותם, הרים וראשי גבעות, עצי פרי, צומח וחי בעוד מדריך הסיור המקומי ישעשע אותנו בקטעים היתוליים מהפולקלור המקומי. יעדנו, טימותי היל (Timothy Hill), הוא השער לחצי האי הדרום-מזרחי וככזה הוא מספק נוף פנוראמי ועוצר נשימה של האזור המתפתח, אך עדיין שלו, של סנט קיטס.

יום 12

סט. תומס

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור פרטי ברכב באי, נעלה לנקודת תצפית מרהיבה, אשר ממנה נוכל להתרשם מנוף פאנורמי משגע ונחזה בנופים היפים שהאי מציע.

במהלך הסיור נבקר במספר חופים, חלקם נחשבים ליפים בעולם, ונהנה מבילוי בחופים, שחייה ושנרקול.

יום 13

הגעה לסאן חואן

בשעות הבוקר המוקדמות נעגון בנמל של סאן חואן בפורטו ריקו.

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מהאנייה המפנקת שלנו וניסע למרכז העיר – שם נהנה מזמן חופשי ולמי שמעונין- זמן לקניות אחרונות לפני סיום הטיול.

בשעות הצהריים ניסע לשדה התעופה לטיסה חזרה לארץ דרך ניו יורק.

יום 14

הגעה לתל אביב

ננחת בתל אביב בשעות אחה"צ.

  • סיור בסאן חואן, בירת פורטו ריקו, המהווה הבירה הפיננסית של המדינה ומרכזה התעשייתי והפוליטי ובסאן חואן העתיקה וההיסטורית.
  • ביקור ביער הגשם הקריבי הלאומי (Caribbean National Forest), הידוע בכינויו "אל יונקו" (El Yunque)', יער הגשם הטרופי היחידי השייך לארה"ב.
  • סיור בעיר פונס (Ponce) העיר השנייה בגודלה בפורטו ריקו. הודות ליופייה הייחודי, זכתה העיר לכינוי "פנינת הדרום".
  • נבקר בעיירה לויזה (Loíza) ועיירת החוף פיונונס Piñones)) ,ונתרשם מהמסורת, הצבעים, המקצבים והטעמים של התרבות האפרו-קריבית בפורטו ריקו.
  • סיור באי ברבדוס: ספייסטאון חוף בת שבע היפה, הצמוד לכפר הדייגים בת שבע שבחופו המזרחי של האי, כנסיית סנט ג'ונס, הכנסייה העתיקה והמרתקת ביותר בברבדוס.
  • סיור בסנט לוסיה: כפרי הדייגים העתיקים ושובי העין אנס-לה-ראיי וקנאריז. ביקור בסופרייר, בירתה העתיקה של מדינת האי.
  • סיור באנטיגואה: הפארקים הלאומיים (Nelson’s Dock Yard, Shirley’s Heights, Look Out, Dowe’s Hill Interpretation Center), נבקר בגשר השטן (Devil’s Bridge), במטע Betty’s Hope ובאתרים היסטוריים נוספים באי.
  • סיור בסנט קיטס: העיר ההיסטורית באסטר, אנדרטת ברקלי המפוארת, אחוזת רומני מיינור שהייתה בבעלותו של קפטן סמואל ג'פרסון, ביקור בפארק הלאומי של מצודת ברימסטון היל, הנמנה עם רשימת אתרי המורשת העולמית של ארגון אונסק"ו.
  • סיור בסט. תומס.
  • טיסות בינלאומיות ת"א- ניו יורק- פורטו ריקו בחברת דלתא איירליינס.
  • 4 לילות לינה וארוחות בוקר במלון דרגת תיירות טובה בפורטו ריקו.
  • שייט של 7 לילות באניית הפאר המפנקת CELEBRITY SUMMIT על בסיס פנסיון מלא באנייה וכולל דמי שירות לנוסע באונייה ובסיורים.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

הציגו לנו רק מבצעים!

דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות בינלאומיות ת"א- ניו יורק- פורטו ריקו (חברת דלתא איירליינס)
4 לילות לינה וארוחות בוקר במלון דרגת תיירות טובה בפורטו ריקו
ארוחות בוקר במלון בפורטו ריקו
סיורים והעברות בהתאם למסלול הטיול
שייט של 7 לילות באניית הפאר המפנקת CELEBRITY SUMMIT על בסיס פנסיון מלא באנייה (לא כולל ארוחות בסיורי החוף)
כל סיורי החוף בנמלי העגינה
מיסי נמל
דמי שירות לנוסע באונייה ובסיורים
דמי רשום וטיפול

מחיר הטיול אינו כולל

ארוחות במהלך הסיורים
הוצאות אישיות כגון כביסה, משקאות קלים ואלכוהוליים, אינטרנט באנייה
אשרת כניסה (ויזה) רבת כניסות לארצות הברית
ביטוח נסיעות ומטען וביטוח של חברת השייט
כל מה שאינו כלול תחת סעיף "המחיר כולל"

לתשומת לבכם

לצורך הטיול תידרש אשרת כניסה (ויזה) רבת כניסות לארצות הברית. מטיילים שאין ברשותם ויזה זו, מוזמנים לפנות למשרדינו ואנו נסייע בהוצאת תמורת תשלום
מסלול השייט וסדר הביקורים, עלולים להשתנות בהתאם לתנאי השטח, נסיבות שונות ומזג האוויר. למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו להיצמד לתכנון המקורי, תכנית זו עלולה להיות נתונה לשינויים רבים אשר אינם נתונים לשליטתנו, כגון אילוצי מזג אוויר, עבודות בכביש וכו'. התכנית בפועל תיקבע ע"י קברניט האנייה ו/או מנהל ההפלגה ו/או מדריכי הטיול בהתאם לתנאי מזג האוויר, תנאי השטח, נסיבות שונות ומכל סיבה שהיא ע"פ שיקול דעתה הבלעדי של אקו
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים
מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-60 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון
שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השייט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה.
ביקור באתרים מסוימים במהלך הטיול מותנה באישור מקומי
קבוצה וצוות: 16-26 מטיילים, ומדריך ישראלי מצוות "אקו". הטיול וההדרכה על ידי מדריך מצוות אקו- מותנים במינימום 16 נרשמים
חיסונים: יש לפנות ללשכת הבריאות המחוזית או מרפאות מטיילים לקבלת ייעוץ
דרכון: דרכון תקף לחצי שנה. עליכם לוודא כי בדרכונכם שני דפים ריקים לפחות
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע, בכפוף למדיניות חברות התעופה, בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם באקו
התמונות להמחשה בלבד והן באדיבות הספק ו/או מטיילים
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

ארגנטינה – מחוז צ'ובוט ושמורת החופים בחצי האי ולדז

מדרום לבואנוס איירס, בחלקה הצפון מזרחי של פטגוניה ובערך באמצע הדרך בין הבירה לבין ארץ האש, בולט […]

גוף האדם וחשיפה למזג אוויר קר

גוף האדם אינו מותאם פיזיולוגית למזג אוויר קיצוני, חם או קר. טמפרטורת הגוף של האדם קבועה, והיא […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול בפורטו ריקו ושייט באיים הקריביים

טיולי שייט בקבוצות

מסע ייחודי המתחיל בטיול מקיף בפורטו ריקו וממשיך בשייט מפנק אל האיים הקאריביים הלא מתויירים, איים ששמרו על נופיהם ועל בתוליותם | 14 יום