טיול ושייט בפולינזיה אל איי המרקיז, טואמוטו וסוסייטי בהדרכת רז שרבליס

טיולי שייט בקבוצות

מסע מקיף באיי האוקיינוס השקט | 21 יום

טיול לאיי פולינזיה באוקיינוס השקט הוא מסע אל חלום אקזוטי, רחוק ומרהיב בעברו השני של העולם. אנו מגיעים בשייט וטיסות אל ארכיפלג של 118 איים מרהיבים ביופיים, איי המרקיז, האטולים של טואמוטו, ואיי החברה המפורסמים וביניהם טהיטי ובורה בורה. פולינזיה הרחוקה משכה בחבלי קסם מגלי ארצות, סופרים, ציירים ואומנים אל הנופים עוצרי הנשימה, ואל התושבים הפולינזים והתרבות הייחודית שלהם. זהו גן עדן עלי אדמות, חול הים באיים דומה לאבקת משי לבן ורך, שפע של פירות טרופיים ומאכלי ים, לב האיים הוא נוף הרים ירוקים, ולגונות ים בצבע טורקיז מקיפים אותן. נשות האיים עם פרח טרופי בשערן נראות עדיין בדיוק כמו אלה שדגמנו בפני פול גוגן הצייר המפורסם.

אנו טסים אל עברו השני של כדור הארץ ויוצאים למסע מקיף בו אנו משלבים טיול עם טיסות, נסיעות והליכות בין ארבעה מאיי החברה היפים ביותר, ושייט באניה ייחודית שבמשך עשרות שנים מובילה סחורות לאיי המרקיז, ומקשרת בין חבל ארץ נידח זה לעולם החיצון. האניה, ארנוי 5, שופצה לאחרונה ומציעה את הנוחות של שייט תענוגות ומתפקדת כאוניית אספקה בו זמנית. כלי שייט קטן, המיועד לכ- 230 נוסעים ב- 103 תאים, והצוות שלה מורכב מבני פולינזיה תושבי האיים. המטיילים יורדים מהספינה, מבקרים באיים, חווים את התרבות וההיסטוריה העשירה ואת הנופים עוצרי הנשימה. 

מסלול הטיול

יום 1

טיסה לטהיטי דרך סן פרנסיסקו עם מלון לשהיית יום

בשעת לילה מוקדמת נעלה על טיסה ישירה לסן פרנסיסקו. בזמן ההמתנה בין הטיסות בסן פרנסיסקו ננוח בחדרים במלון למספר שעות. אחר הצהריים נמשיך בטיסה ישירה לטהיטי (Tahiti), בה ננחת בשעות הערב. בשדה התעופה פפיאטה (Papeete) נזכה לקבלת פנים עם שרשרת פרחים מסורתית, וניסע באוטובוס לבית המלון.

יום 2

עליה לספינת הטיולים ותחילת השייט

לאחר ארוחת הבוקר העברה לנמל ועליה על ספינת הטיולים בנמל טהיטי, ונצא לשייט בין איי האוקיינוס השקט אל איי טואמוטו. ספינת הטיולים שלנו, אראנוי 5, מציעה שלל חוויות, החל מסדנאות אריגה, ריקוד, שפה וניגון ביוקללי, באר, הרצאות, חדר כושר, רחצה בבריכה או הנאה פשוטה מנופי הים.

יום 3

האטולים של איי טואמוטו

איי טואמוטו הם קבוצה של איי טבעות של שוניות אלמוגים סביב לגונות פנימיות שקטות, המהווה חלק מהשמורה הביוספרית של אונסק"ו בזכות המערכת האקולוגית המרשימה שלה, עם עולם חי וצומח נדיר ושופע. אלו איים ותיקים בזמן שפעילותם הגעשית פסקה, ליבת האיים הבזלתית שקעה אל מעמקי האוקיינוס ואילו שוניות האלמוגים היציבות נותרו מעל פני הים. האטול פאקאראבה הינו השני בגודלו מבין איי טואמוטו וממוקם בקצהו המערבי של איי הטבעת. באי גרים באופן קבע פחות מ-1,000 תושבים מקומיים והוא ידוע ומוכר בזכות צבעי הלגונות המרהיבים של האטול. נטייל להנאתנו באי היפהפה.

יום 4

בלב ים

גם בלב ים אפשר לחוות את פולינזיה הצרפתית. ספינת הטיולים שלנו, אראנוי 5, מציעה שלל חוויות, החל מסדנאות בישול, תחפושות, סטודיו קעקועים פולינזי, טיפול ספא פולינזי, רחצה בבריכה או הנאה פשוטה מנופי הים. בעת ההגעה למים הטריטוריאליים של איי המרקיז, נכוון את השעונים חצי שעה קדימה, כנהוג באזור זמן זה. 

יום 5

נוקו היבה (טיוהיי, האטיו, טייפיבאיי)

אי זה הוא המרכז האדמיניסטרטיבי של איי המרקיז. הכפר טיוהיי (Taiohae) משתרע לאורך חוף נוקו היבה (Nuku Hiva), אזור מרהיב שנוצר על ידי התפרצויות געשיות עם צוקים שמפלי מים חורצים בהם.  באי הקטן נמצאים כל המוסדות הממשלתיים, בתי החולים, הבנקים ובתי הספר.  נצא לסיור בקתדרלת נוטר דאם, הידועה בפסלי העץ המיוחדים שלה.  בהאטיהיו (Hatiheu) נבקר באתר הארכיאולוגי טוהואה קמיוהיי ( Tohua Kamuihei), מקומם ההיסטורי של הפסטיבלים הדתיים.  כאן נראה את הפייפיי, במות אבן ענקיות עליהן נבנו בתים, וסלעים ענקיים עם פטרוגליפים מסתוריים.  נצפה במופע שירים וריקודים מסורתיים, לרבות "ריקוד החזיר" המפורסם שמקורו בנוקו היבה.  בארוחת הצהריים ניהנה מחווית ה"אומו", ארוחה מסורתית בה האוכל מבושל מתחת לאדמה.

יום 6

אואה פו (האקאהו)

לפי המסורת, אואה פו (Ua Pou) הוא "היסודות של האיים". יעידו על כך 12 צוקי בזלת בגובה כ- 1000 מטר שנראה כשהספינה תעגון במפרץ האקאהאו (Hakahau). לכל אי אווירה מיוחדת משלו, והאווירה של אואה פו היא של קסם ומסתורין. רבים מחברי הצוות של האניה גרים כאן. מטיילים נמרצים יוכלו לטייל במעלה ההר ולחצות את הנופים עוצרי הנשימה של העמקים והכפר. מרכז האומנים נמצא במרכז העיירה, שם תראו מגוון עבודות עץ ואבן. נהנה ממופע ריקודים מסורתי הכולל את ריקוד הציפור הייחודי לאי.

יום 7

אואה הוקה (וייפיי, האנה, הוקאטו)

אואה הוקה (Ua Huka) הוא האי עם האוכלוסייה הקטנה ביותר באיי המרקיז. רובו שומם, וסוסי בר, תיישים וחזירים מסתובבים בו חופשי. ציפורים רבות מקננות בו, לרבות הפטיוטיו והפיהיטי, ציפורים מקומיות החיות רק באי הזה. עם שחר, הספינה תבצע סיבוב של 180 מעלות בלשון הצרה של המפרץ הנעלם וייפיי (Vaipaee). בגלל המרווח הצר, זוהי פעולה מורכבת שיבצעו הקפטן והצוות, ומראה שלא כדאי לפספס. מכאן, נצא ברכבי X44 לכפר האנה (Hane). לאורך הדרך, נעצור לסיורים בגן הבוטני, במרכז התרבותי טה טומו (Te Tumu) המציג אומנות מקומית מרהיבה, במוזיאון פטרוגליפים, ובסטודיו מקומי לאומני עץ בכפר הדייג הוקאטו (Hokatu).  בהאנה ניהנה מארוחת צוהריים מסורתית ונבקר במוזיאון הימי. לעת שקיעה, נטייל לנקודת תצפית בה נראה את פסלי הטיקי האדומים ואת נוף המפרץ.

יום 8

פאטו היבה (אומואה - האנאבאבה)

פאטו היבה (Fatu Hiva) הוא האי השופע והנידח ביותר בקבוצת האיים, והוא גם מרכז האומנות המרקיזית.  בכפר אומואה, נוכל לצפות בנשים המייצרות טאפה מקליפות עצי תות, בניאן או פרי הלחם. אחרי שהן דופקות על הקליפה, הן מייבשות אותה וצובעות אותה בדוגמאות מסורתיות. נצפה בהכנת אומוהיי, זר שהנשים המקומיות נוהגות לשזור בשיערן.  מרכז האמנות הסמוך מציע טאפה, חריטות, בגדים בצביעה ידנית ושמן קוקוס באיכות גבוהה המיוצר באיים אלה. אחרי הביקור בכפר, נוסעים נמרצים יכולים לטייל מאומואה (Omoa) להאנאבאבה (Hanavave), הליכה של 15 ק"מ עם נופי צוקים נישאים.  ארוחת פיקניק תוגש בפסגה. נוסעים שיעדיפו להמשיך בשייט יגיעו דרך הים אל מפרץ Hanavave’s Bay of Virgins, הנחשב לאחד מהמפרצים היפים בעולם. שם ניתן לטייל בחוף, לבקר בכפר ולחכות למטיילים.

יום 9

היבה אואה (אטואונה) - טאהואטה (וייטאהו)

אטואונה (Atuona), הכפר הראשי של היבה אואה (Hiva Oa) והשני בגודלו באיי המרקיז, היה בעבר בירת האיים. הנופים המופלאים של הנמל נגלים לעין אחרי הליכה במעלה ההר לבית הקברות בו קבורים פול גוגן וז'אק ברל. נבקר במוזיאון גוגן, הכוללת רפליקה מצוינת ל"בית התענוגות" המפורסם שלו, ומוזיאון ברל, המציג את המטוס שלו "ג'וג'ו", ששימש למקרי חירום רפואיים. אחר הצהריים נבקר בכנסייה המרשימה של טאהואטה (Tahuata), שנבנתה על ידי הוותיקן וקושטה בחריטות יפהפיות וחלונות זכוכיות צבעוניים המציגים את הצלב המרקיזי. למרות שמדובר באי המיושב הקטן ביותר מבין איי המרקיז, הוא העשיר ביותר מבחינה היסטורית. טאהואטה היה האי הראשון אליו הגיעו מגלי הארצות הספרדים. שם הם פתחו באש על קהל של מקומיים סקרנים ב- 1595. לשם הגיעו המסיונרים ב- 1797. שם הוקמה הקולוניה הצרפתית הראשונה ב- 1842. תושבי האי ידועים ביצירותיהם – פסלי טיקי מרהיבים, יצורי ים, צמידים, שרשראות ויצירות מעצמות סוסים ופרות, מאובנים, שנהב וצדפים ורודים.

יום 10

בלב ים

ביום זה ניפרד מאיי המרקיז ונשוב בדרך הימית אל איי טואמוטו. והפעם אל קבוצת האיים הצפונית יותר. בינתיים נוכל ליהנות מהשייט הים הפתוח, ממנוחה ליד הבריכה, וכמובן להשתתף בהרצאות ופעילויות. 

יום 11

רנגירואה

רנגירואה (Rangiroa) או "שמיים גדולים" היא האטול – שונית האלמוגים הטבעתית הגדולה ביותר בפולינזיה הצרפתית והשנייה בגודלה בעולם. חווית הצלילה, בה דגים מכל הצבעים והסוגים מקיפים אותך מושכת צוללנים מכל העולם ללגונה הכחולה והאינסופית. רנגירואה מפורסמת בדגי המנטה שלה. היא גם ביתם של פנינים מרהיבות מכל הצבעים ואומנים מקומיים הידועים בתכשיטי הצדפים שלהם. ברנגירואה נצא לסיור שייט בלגונה הכחולה בספינת זכוכית, ונוכל גם ליהנות מהלגונה בשחייה, שנורקלינג וצלילה.

יום 12

בורה בורה

האי בורה בורה מיושב על ידי פולינזים החל מהמאה הרביעית לספירה .בשנת 1777 הגיעו האירופאים הראשונים, והחל משנת1842  מהווה מושבה צרפתית. האי מוקף לגונה ציורית ומהווה מרכז תיירות ידוע ואקסקלוסיבי. נרד אל החוף ונהנה מארוחת צהריים ברביקיו שאנו מוקפים במימיו הקריסטלים השקופים של הים. האי ידוע ומפורסם בכל העולם בחופיו המופלאים אשר יעניקו לנו חוויה פולינזית אמיתית.  

יום 13

חזרה לטהיטי (פפאטה) - מוריאה (Moorea) – ספארי ברכבי 4*4

בלילה נפליג ונגמע את המרחק בחזרה אל נמל טהיטי. הגיע הזמן להגיד – נאנא! (שלום) לצוות הפולינזי של האניה, ולהתחיל את המסע בין איי החברה – סוסאייטי.  נעלה על מעבורת לשייט של כחצי שעה לערך לאי מוריאה (Moorea). עם ההגעה נצא לחצי יום ספארי (Aito Safari) ברכבי 4X4 פתוחים. ההרפתקה שלנו תתחיל בנסיעה למצפה בלוודיר (Belvédère), הצופה על נוף פנוראמי מרהיב של מפרצי קוק ואופוהונו (Cook and Opunohu). נמשיך בשבילי בית הספר החקלאי של מוריאה ונכיר את הצמחים המקומיים. מוריאה נחשבת ל 'גן הירוק' של פולינזיה, בה לומדים סטודנטים מכל האיים בסביבה. נמשיך בנסיעה לאורך כביש האננס (Pineapple road) כדי להגיע לעמק פאופאו (Paopao Valley), בו נראה מטעי אננס. לבסוף, ניסע בעלייה תלולה להר הקסום (Magic Mountain). כאן נמצא שביל קטן המוקף בעצי רימון, לימון ותפוזים, ומוביל לנוף פנוראמי מרהיב של מפרץ אופוהונו (Opunohu), הלגונה והים. לעת ערב נגיע למלוננו על חוף הים.

יום 14

מוריאה – חוויה ימית

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט בלגונה של האי מוריאה. נפליג בסירתו של חוקר הלווייתנים והדולפינים ד"ר מייק פול. נשוט לפתח מפרצי קוק ואופונוהו, ונקיף את האי מוריאה דרך הלגונה והאוקיינוס שמעבר למשברי השונית. ננסה לצפות בדולפינים מסוג Spinner Dolphin, ואולי אף בלווייתן גדול סנפיר humpback whales, הנמצאים במים בחודשים יוני עד נובמבר. נעצור להתפעל מהטריגונים. לאחר מכן נאכל ארוחת צוהריים ונהנה מזמן חופשי לשנרקל ולראות את השונית והדגים הטרופיים, או לרבוץ על החוף היפה. נסיים בארוחת ערב במלון. 

יום 15

האי הואהין (Huahine) - סודות ארכיאולוגיים בפולינזיה

בבוקר העברה לשדה התעופה מוריאה ונמריא בטיסה של כ- 40 דקות לאי הואהין (Huahine). עם ההגעה ניסע ברכב ספארי, נגלה את כפר מאווה (Maeva Village), המאכלס את מקבץ האתרים הארכיאולוגיים הצפוף ביותר בפולינזיה. מקום זה היה משכנם המסורתי של כל משפחות הצ'יף של האי. באתר ישנם מקדשי "Marae" קדומים רבים, המעידים על הייחודיות והחשיבות התרבותית של אתר זה. על המישור החופי של מאווה (Maeva) חולשת גבעת מטא-איראה (Mata’irea Hill), המכילה מעל 200 מבני אבן של מקדשים קדומים, טראסות חקלאיות, יסודות של בתים, חומות ביצור ובימות קבורה. אתר זה וביקור  במוזיאון פארה-פוטהאה (Fare Pote’e Museum) יאפשרו לנו הצצה לתוך העבר. נמשיך בטיולנו ונראה את מלכודות הדגים העשויים מאבן לאורך האגם של מאווה. מלכודות אלה עדיין משמשות את אנשי הכפר, כפי ששימשו את אבותיהם במשך מאות שנים. העברה למלון.

יום 16

האי הואהין - חוויה ימית

נצא ליום שיט וסיורים בסירת קאנו נוחה וממונעת ונגלה את מסתרי האי הואהין. נשמע על ההיסטוריה, אגדות העם וחיי היומיום הפולינזיים. נבקר בכפר פאי (Faie) ונכיר את הצלופחים המקודשים כחולי העיניים. נעצור בגן האלמוגים לשחייה ושנירקול מול העולם התת-מימי המרהיב של טהיטי. נבקר במגוון כפרי החוף של לגונת פואה. נעצור לארוחת פיקניק באי טפאררי (Tefarerii) ונתכבד בארוחת דגים  פולינזית טיפוסית. נלמד כיצד מכינים סלים פולינזיים מעלי דקל הקוקוס. נשוב בסירה למלוננו. 

יום 17

האי רייטאה (Raiatea) – סיור על העבר והווה של האי

בבוקר העברה לשדה התעופה של הואהין והמראה לאי רייטאה. ריף האלמוגים האחד שמקיף את שני האיים רייטאה וטאהא מלמד שהם היו למעשה אי אחד ששקע עם הזמן. 80% מיבול הוניל של פולינזיה הצרפתית מגיע מאיים אלו ולאחר שהגיע לשווקי העולם ,תפס את מקומו כוניל הטוב שיש, תוך תחרות על הבכורה עם מדגסקר. ריח משכר יעטוף אותנו שנטייל ברחבי האי. רייטאה בעבר נקרא Havai'i, מקור השם נשמע מוכר ? בהחלט, מכאן יצאו הפולינזים הראשונים ליישב את הוואי. לאחר הנחיתה נחל בסיור שילמד אותנו על העבר והווה של האיים. נבקר במטעי הוניל המפורסם ונלמד על תהליך הצמיחה וההפקה. נמשיך לביקור במקדש הגדול ביותר בכל פולינזיה הצרפתית – TAPUTAPUATEA, שם נרגיש את ההיסטוריה הקושרת את המקום למלכים קדומים, מלחמות ומזבח לאלים. נגיע לביקור בחוות פנינים שם נבין ונראה את המוצר היוקרתי והמיוחד. הנקודה האחרונה בסיור היא הכפר אוטורואה (Uturoa) שם נסייר בין הסמטאות, השוק, הנמל והחנויות המקומיות. העברה למלון Hotel Le Tahaa by Pearl באי טאהא, אחד מבתי המלון היוקרתים והמפנקים באיים. חוויה מדהימה לסיום הטיול.

יום 18

האי טאהא (Tahaa) – חוויה ימית

יום שנקדיש לאי טאהא היפהפה. נתחיל את הסיור בצפייה בכרישים השוחים להם בקרבת החוף. לאחר מכן נעלה על סירה ונאכל ארוחת צהריים מקומית. נהנה מהשלווה העוטפת את האי ונשחה להנאתנו במי הטורקיז הסובבים את האי. נגיע לגן האלמוגים אשר ממוקם בצפון הלגונה של טאהא, שם נשנרקל ונשחה ונחשף לחיים מתחת למים עם מגון דגים וחיות בצבעים שונים. אחר הצהריים המאוחרים חזרה למלון המפנק לזמן חופשי ולינה. 

יום 19

בוקר וצהריים באחד מבתי המלון היוקרתים והמפנקים באיים – טהיטי – סן פרנסיסקו

את הבוקר והצהריים נבלה ונתפנק בבית המלון המדהים ביופיו ובחוף הים הכמו נלקח מגלויה. אחר הצהריים יציאה לשדה התעופה המקומי. נעלה על טיסה לטהיטי, משם נמשיך בטיסת לילה לסן פרנסיסקו.

ימים 20-21

יציאה ליום סיור בסן פרנסיסקו

בשעות הבוקר של יום 20 ננחת בסן פרנסיסקו ונצא באוטובוס ליום סיור באחת הערים המדליקות בכל ארצות הברית. לפנות ערב נשוב לשדה התעופה לטיסה ישירה לתל אביב, בה ננחת למחרת, ביום 21 בשעות הערב.

צרו עימנו קשר


תאריכי יציאה ומחירים

הציגו לנו רק מבצעים!

תאריך יציאה תאריך חזרה מדריך שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות מס' ימים מבצע הרשמה
29/11/2024 19/12/2024 רז שרבליס Aranui 5 לחצו לפירוט 21

בחרו בסוג התא על מנת לצפות במחירים הרלוונטים:

הרשמה
מחיר לאדם / הנחת רישום מוקדם
סוג החדר
€15,250 14800.00€

המבצע בתוקף עד 20/04/2024

תא זוגי סטנדרטי
€16,980 16780.00€

המבצע בתוקף עד 25/05/2024

סוויטה פרימיום

דגשים מיוחדים

תוספת חדר ליחיד (חדר סטנדרטי): 4,580 יורו

תוספת חדר ליחיד (סוויטת פרימיום): 5,480 יורו

המחיר כולל:

טיסות בינלאומיות בחברת "יונייטד איירליינס" כמפורט במסלול הטיול, כולל מיסי נמל והיטל דלק.
3 טיסות פנים בין האיים.
שייט: 11 לילות בספינה אראנוי 5. מעבורת בין טהיטי למוריאה.
לינה: בבתי מלון ברמת תיירות טובה, 11 לילות בספינה אראנוי 5.
תחבורה: אוטובוס תיירים ברמה גבוהה, שייט בסירות באיים.
כלכלה: פנסיון מלא בפולינזיה הצרפתית בשייט ובשירותי הקרקע באיי החברה (למעט בימי הטיסות הבינלאומיות ומספר קטן של ארוחות צהריים באיי החברה).
קבוצה: גודל הקבוצה 14-26 מטיילים
מדריך מצוות "אקו", רז שרבליס, יוביל את הטיול בעזרת צוות מקומי היכן שנדרש.
הטיול בהדרכת רז שרבליס, מדריך המתמחה בתרבויות האוקיינוס השקט.
דמי כניסה וסיורים באתרים: כמפורט בתוכנית.
מיסים מקומיים
תשר לנותני שירות מקומיים
דמי רישום וטיפול
מפגש הכנה לטיול

המחיר אינו כולל:

ארוחות בימי הטיסות הבינלאומיות ובסן פרנסיסקו.
ביטוח רפואי ומטען.
שתייה.
הוצאות בעלות אופי אישי.
מסי נמל מקומיים שאינם נקובים בכרטיסי הטיסה ושמשולמים בחו"ל.

לוח טיסות נכון להיום:

UA 955 29NOV TLVSFO 0055 0600
UA 115 29NOV SFOPPT 1330 2015
UA 114 17DEC PPTSFO 2240 0850 (18DEC)
UA 954 18DEC 3 FOTLV 1930 1935 (19DEC)

דרושה אשרה לארה"ב לצורך המעבר בטיסות דרך ארה"ב לטהיטי .

על הספינה: אראנוי 5

אראנוי 5 היא ספינת משא ונוסעים המציעה את הנוחות של שייט תענוגות ומתפקדת כאוניית אספקה בו זמנית. אראנוי 5 מסווגת ככלי שייט קטן, המיועד לכ- 230 נוסעים ב- 103 תאים.
עיצוב הפנים משקף את המורשת הפולינזית של בעלי וצוות הספינה. בספינה יש שמונה סיפונים, מסעדה בה מוגשות כל הארוחות בסיפון, לאונג' אחד, ושני חדרי ישיבות, שם המרצים האורחים ירצו בנושאים שונים הקשורים לאיי המרקיז, שלושה בארים עם נופים פנורמיים מרהיבים, בריכה, ספא, חדר כושר, וסטודיו הקעקועים הראשון בים.
חדרי הלינה לנוסעים כוללים תאי שינה חיצוניים מסוג פרמיום, שלרובם מרפסת פרטית, תאי שינה חיצוניים סטנדרטיים עם חלון תמונה או חלון עגול, וחדרים בקלאס C - תאים עם לינה משותפת לארבעה או שמונה אנשים. ארונאי 5 רשומה בצרפת, ולכן שטה עם הדגל הצרפתי. ככזו, היא פועלת לפי תקני הבנייה והבטיחות הנוקשים ביותר, כולל דרישות ארגון ה- SOLAS הבינלאומי לבטיחות בים ומשמר החוף הצרפתי (CCS). אורך: 126 מטר , רוחב: 22 מטר , מהירות שייט: 15 קשרים. יש בה שטחים ציבוריים נרחבים הכוללים חדר אוכל, לאונג' מרווח ו- 2 חדרי ישיבות, 3 בארים לרבות באר פנורמי (סקאייבאר), חדר כושר, 2 מעליות, בריכת שחייה חיצונית, חנות, ספרייה, ספא, סדנת קעקועים.

תאים וסוויטות:

38 תאי שינה עם חלונות עגולים, לרבות 30 תאי שינה זוגיים של 11 מ"ר, 2 תאי שינה ליחידים ו- 6 תאי שינה לארבעה נוסעים
28 חדרי דלוקס וסופריור דלוקס בגודל 13 עד 14.5 מ"ר עם מרפסת של 4 מ"ר. מיועד לשני מבוגרים.
31 סוויטות מ- 18 עד 22 מ"ר + מרפסת בגודל 4 עד 12 מ"ר (לרבות 2 סוויטות ג'וניור ללא מרפסת ו- 1 סוויטת ג'וניור עם מרפסת). מיועד לשלושה מבוגרים.
1 סוויטה נשיאותית של 41 מ"ר עם מרפסת בגודל 12 מ"ר. מיועד לשניים עד שלושה מבוגרים.
4 חדרים ל- 4 אנשים עם חלון עגול, 1 חדר ל- 8 אנשים עם חלון עגול
לפרטים נוספים: https://www.aranui.com/en/

תנאי הרשמה ותשלום:

מקדמה בסך 1500 יורו לאדם בעת ההרשמה.
תשלום שאר הסכום עד 150 יום לפני מועד ההפלגה.

דמי ביטול ותנאים:

ממועד ההרשמה ועד 150 ימים לפני היציאה: 1500 יורו
פחות מ-150 ימים לפני ההפלגה: 25% דמי ביטול מעלות השייט ושירותי הקרקע באיי החברה.
פחות מ-100 ימים לפני ההפלגה: 50% דמי ביטול מעלות השייט ושירותי הקרקע באיי החברה.
פחות מ-70 ימים לפני ההפלגה: 75% דמי ביטול מעלות השייט ושירותי הקרקע באיי החברה.
פחות מ-35 ימים לפני ההפלגה: 100% דמי ביטול מעלות השייט ושירותי הקרקע באיי החברה.
עלות ביטול טיסות בינלאומיות ופנימיות בהתאם למדיניות חברת התעופה.
במקרה שהשייט יתבטל מסיבות הקשורות לכוח עליון, יידחה מועד ההפלגה לשנה העוקבת, אך התשלום לא יוחזר.
במידה ונוסע אינו יכול לצאת להפלגה, הוא רשאי להעביר את מקומו לנוסע אחר במידה כל עוד הוא יוכל להשלים בזמן שנותר את כל הבדיקות וההכנות לטיול, ויישא בעלויות הכרוכות בשינוי.

לתשומת לבכם:

הטיול בהדרכת רז שרבליס, מדריך המתמחה בתרבויות האוקיינוס השקט.
אופי הטיול: מסע היכרות עם איי האוקיינוס השקט בצידו השני של הגלובוס. הטיול משלב שייט באוניית תיירות ואספקה שמגיעה אל קבוצת איי טואמוטו, איי סוסייטי, וקבוצת איי המרקיז הפראיים. מסע בעקבות נופים טרופיים ירוקים, שוניות אלמוגים ואוכלוסיית האיים הפולינזית הייחודית. דגש על מסלולי טבע, סיורי תרבות והחיים הטובים, בתי מלון מפנקים, ארוחות טרופיות וחופים קסומים. הטיול לאיי פולינזיה הצרפתית מיועד לחובבי לכת, אוהבי תרבות ופעילות הרפתקנית של נסיעה בג'יפים, שייט בין איים, צפייה בעולם הימי ועוד.
אנו כוללים במחיר הטיול חבילת טיסות בינלאומיות קבוצתיות (מותנה במינימום 10 נרשמים) במסלול ת"א - טהיטי ובחזרה.
דרושה אשרה לארה"ב לצורך המעבר בטיסות דרך ארה"ב לטהיטי .
הטיסות וההפלגות יתבצעו בהתאם להנחיות חברות התעופה והשייט. פרטים אקטואליים יימסרו לנוסעים קרוב יותר למועד ההפלגה.
מומלץ לכלול ביטוח ביטול במקרה של אי יכולת להצטרף לטיול מכל סיבה שהיא.
בהתאם לצורך, מדריכינו יערכו שינויים בתוכנית הטיול (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת על מנת לשפר את מסלול הטיול ולהביא להצלחתו המלאה.
מחיר הטיול כולל גם תוספת של 125$ למטייל בגין התייקרות מחירי הדלק עד מרץ 2024. במידה ויחולו התייקרויות נוספות ייתכן כי מפעילי הספינה יעלו את המחירים בהתאמה.
לינה: בית מלון 4 כוכבים בעיר הבירה פפיאטה באי טהיטי ולודג'ים באיים מוריאה, הואהינה וטאהא – אלו הם מלונות חוף ברמה גבוהה באיים הממוקמים מול חופי ים קסומים ומשמשים כנקודת יציאה לסיורים ברחבי האיים.
כלכלה: פנסיון מלא בפולינזיה הצרפתית בשייט ובשירותי הקרקע באיי החברה (למעט בימי הטיסות הבינלאומיות ומספר קטן של ארוחות צהריים באיי החברה). במהלך השייט בקבוק יין בארוחות הערב והצהרים המוגשות בספינה לכל ארבעה נוסעים.
תחבורה – האניה אראנוי 5 בתאים לבחירתכם, מעבורת וטיסות פנים בין האיים לפי התוכנית. אוטובוס, מיניבוס, משאית ספארי, ג'יפים ע"פ התוכנית, העברות אל ומשדה התעופה.
קבוצה והדרכה – 14-26 מטיילים בקבוצה.
מדריך ישראלי מצוות "אקו" רז שרבליס יוביל את הטיול, וייעזר במדריכים מקומיים.

מדריך הקבוצה – רז שרבליס:

מדריך טיולים בכיר, בעל תואר שני באנתרופולוגיה ומרצה בתחום במכללת עמק יזרעאל. חי בפפואה ניו גיני מספר שנים ומדריך ליעד זה משנת 1990, דובר שפת הפידזין המקומית. מדריך לפולינזיה הצרפתית, פפואה ניו גיני, ליפן ולאזור הפסיפיק (האוקיאנוס השקט) , בין השאר ל- פיג'י, אי הפסחא, טהיטי, סמואה ועוד.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

פפואה ניו גיני

קובכה מאלי הוא שמו של פסל האל המקומי בכפר גוואמאס, השוכן ליד אגם "המים השחורים" שבפפואה ניו […]

טבעת האש סביב האוקיינוס השקט

נדידת היבשות קמקורה היא עיר השוכנת לחוף האוקיינוס השקט, מדרום מזרח לטוקיו, ומשתרעת על פני המדרון המטפס […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול ושייט בפולינזיה אל איי המרקיז, טואמוטו וסוסייטי בהדרכת רז שרבליס

טיולי שייט בקבוצות

מסע מקיף באיי האוקיינוס השקט | 21 יום